Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 300zł TYLKO DZISIAJ!
Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 300zł TYLKO DZISIAJ!

Polityka zwrotów

Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Jeśli od Twojego zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu lub wymiany.

Zwrócony towar musi być nieużywany i znajdować się w tym samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu, które nie zostało naruszone.

Istnieje kilka rodzajów towarów, które nie podlegają zwrotowi. Są to łatwo psujące się artykuły, takie jak: żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów, które są produktami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi płynami lub gazami.

Inne produkty niepodlegające zwrotowi:

* Karty podarunkowe

* Oprogramowanie do pobrania

* Niektóre produkty do pielęgnacji zdrowia i higieny osobistej

 

Aby dokonać zwrotu, załącz dowód zakupu (fakturę, rachunek, paragon)

W niektórych możemy zagwarantować tylko częściowe zwroty: (jeśli dotyczy)

* Książki z oznakami użytkowania

* Płyty CD, DVD, kasety VHS, oprogramowanie, gry wideo, kasety lub płyty winylowe, które zostały otwarte.

* Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, czyli uszkodzone lub brakują im części z przyczyn od nas niezależnych.

* Każdy przedmiot, który jest zwracany 14 dni po wysyłce

 

Zwrot (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.

W przypadku jego zatwierdzenia, przelejemy odpowiednią kwotę na Twoją kartę kredytową lub dokonamy zwrotu w pierwotnej formie płatności, w najkrótszym prawnie ustalonym terminie.

 

Brak zwrotu pieniędzy (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z bankiem który wydał kartę kredytową, przetworzenie płatności może potrwać kilka dni.

Jeśli wykonałeś wszystkie te kroki i nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@kupseboxa.pl

 

Produkty w ofercie specjalnej (jeśli dotyczy)

Zwrotowi podlegają tylko produkty w cenie regularnej. Produkty w ofercie specjalnej nie podlegają zwrotowi.

 

Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić artykuł, poinformuj nas o tym na kontakt@kupseboxa.pl i odeślij na adres widniejący na przesyłce.

Prezenty

Jeśli artykuł w momencie zakupu i wysyłki bezpośrednio do Ciebie, został oznaczony jako prezent, otrzymasz bon podarunkowy o wartości tego zwrotu. Po otrzymaniu zwrotu bon zostanie wysłany pocztą.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent, lub prezent został wysłany kupującemu później, zwrot pieniędzy wyślemy kupującemu.

 

Wysyłka zwrotu

Zwroty prosimy odesłać na adres widniejący na przesyłce.

Koszty wysyłki odesłanego towaru pokrywa kupujący. Nie podlegają one zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot, koszt wysyłki zostanie od niego odjęty.

W zależności od Twojego miejsca zamieszkania czas potrzebny na odesłanie produktu może się różnić.

Jeśli zwracasz produkty o wartości większej niż 125,00 PLN, powinieneś rozważyć wysyłkę z możliwością śledzenia lub wykupienie dodatkowego ubezpieczenia. Nie gwarantujemy otrzymania Twojego zwrotu.